השר פרוש מבטיח: "נשקיע המון בפיתוח מזרח ירושלים"

אבי יעקב No Comments on השר פרוש מבטיח: "נשקיע המון בפיתוח מזרח ירושלים"

השר פרוש בדיון על תוכנית החומש למזרח ירושלים: "נביא לממשלה את התוכנית עם תקציב של כ-50% יותר מהחומש הקודם. חובתנו לדאוג לכל תושבי העיר"

מאיר פרוש צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, כינס היום ישיבת עבודה במשרדו לדון בסיום העבודה על תוכנית החומש לפיתוח מזרח ירושלים, לקראת אישורו בקרוב. כפי שסוכם בין משרד ירושלים ומסורת ישראל, משרד האוצר ולשכת ראש הממשלה, ההחלטה תאושר בישיבת הממשלה הקרובה.

בישיבה השתתפו מנכ"ל משרד ירושלים ומסורת ישראל, אסף יזדי, סמנכ"לית ירושלים במשרד, לירון יפלח, סגנית חשבת משרד ראש הממשלה, הילה רבני אמיר, ראש צוות יישום החומש של משרד ירושלים ומסורת ישראל במנהלת לשיתוף הציבור במזרח ירושלים, משה קפטובסקי, מנהלת אסטרטגיה ופיתוח מדיניות במנהלת, מסעדה גבר, ואנשי מקצוע נוספים האמונים על קידום וביצוע התוכנית.

בסיום הישיבה אמר השר פרוש כי "בתום עבודה של חודשים ארוכים, אנחנו בשעה טובה מגיעים לגמר עם הגשת התוכנית בימים הקרובים לממשלה. אנו מביאים לאישור תקציב של למעלה מ-3 מיליארד שקל לחמש שנים, כ-50% יותר מהתוכנית הקודמת".

"הכנת התוכנית בוצעה על ידי אנשי המקצוע המצוינים שיושבים כאן היום, שעבדו במשותף עם כל משרדי הממשלה, בראשם כמובן משרד האוצר, וכן עם עיריית ירושלים, בכדי להשיג את מירב התקציבים ולוודא שהם מושקעים במקומות הנכונים".

"אחרי תקופה ארוכה של עבודה מאחורי הקלעים, אנחנו רואים שהתוכנית זוכה להד ציבורי רחב, גם אם אולי לא כל מה שנאמר נכון במלואו. בכל מקרה, אני מברך על העניין הרב בתוכנית החשובה, ועל כך שמשרדי הממשלה השונים, השותפים שלנו לתוכנית, בוחרים לקחת חלק פעיל בקידומו".

"השקעה במזרח ירושלים היא חובתנו כמי שאמונים על דאגה לכל מי שנמצא בתחומנו. הממשלה הזו, שירושלים בראש מעיינה, כפי שראינו בשורת החלטות חשובות שקיבלנו ביום ירושלים האחרון, רואה לזכות ולחובה להשקיע בכל תושבי ירושלים, ללא הבדלים".



0 תגובות